Јавне набавке Аљудово

Линк за преузимање  
 
На основу члана 39., 55. и 57., Закона о јавним набавкама („Сл гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 i 68/2015), ОШ,,Милисав Николић,, Божевац упућује
 
П  О  З  И  В
За подношење понуда у поступку јавне набавке мале вредности
санација крова
 

  1. НАЗИВ, АДРЕСА И ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НАРУЧИОЦА: ОШ,,Милисав Николић,, Божевац, 12313 Божевац,
  2. ВРСТА НАРУЧИОЦА: Школа.
  3. ВРСТА ПОТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ: поступак јавне набавке мале вредности.
ОПИС ПРЕДМЕТА  НАБАВКЕ, НАЗИВ И ОЗНАКА ИЗ ОПШТЕГ РЕЧНИКА НАБАВКЕ: санација крова   на објекту ОШ,,Милисав Николић,, Божевац Издвојено одељење у Аљудову. Ознака у речнику набавке:. 45260000 радови на крову и други посебни грађевински занатски радови
  1. КРИТЕРИЈУМ, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА: најнижа понуђена цена.
  2. НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ: конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набавки..
  3. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК: Понуда се подноси непосредно или преко поште, на адресуОШ,,Милисав Николић,, Божевац 12313 Божевац СА НАЗНАКОМ – „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ САНАЦИЈА КРОВА- НЕ ОТВАРАТИ“  на прописаним обрасцима из конкурсне документације, у затвореној коверти или кутији, на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се отвара први пут  01.03.2016.године у 12,00 часова.
  4. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА: отварање понуда ће се обавити на дан истека рока за подношење понуда 01.03.2016. године, у 12,30 часова у ОШ,,Милисав Николић,, Божевац.
  5. УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА: у поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Овлашћени представник понуђача, који учествује у поступку отварања понуда има право да приликом отварања понуда изврши увид у податке из понуде који се уносе у записник о отвaрању понуда.
  6. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ: одлука о додели уговoра биће донета најксније 10 дана од дана добијања извештаја о стручној оцени понуда.
  7. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ: Јовић Ђорђе, Славица Милијевић 012/281145
 
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
ПОСТУПАК ЈАВНЕ НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БР. 1/16
,,САНАЦИЈА КРОВА,,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
У Божевцу , 2016 године
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I-ОПШТИ ПОДАЦИ О НАБАВЦИ
 
(1)   Назив, адреса и интернет страница наручиоца: ОШ,,Милисав Николић,,Божевац 12313 Божевац,
(2)   Врста поступка: ПОСТУПАК ЈАВНЕ НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ.
(3)   Предмет јавне набавке: радови
(4)   Напомена уколико је у питању резервисана јавна набавка: НИЈЕ У ПИТАЊУ РЕЗЕРВИСАНА ЈАВНА НАБАВКА.
(5)   Контакт особа:Јовић Ђорђе , Милијевић Славица 012/281145
 
 
II-ПОДАЦИ О ПРЕДМЕТУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ
 
Опис предмета јавне набавке, назив и ознака из општег речника набавке: ОЗНАЧЕНА У ОПШТЕМ  РЕЧНИКУ НАБАВКИ ПОД ШИФРОМ: 45260000 радови на крову и други посебни грађевински занатски радови
Опис партије уколико је јавна набавка обликована по партијама, назив и ознака из општег речника набавке: ЈАВНА НАБАКА НИЈЕ ОБЛИКОВАНА ПО ПАРТИЈАМА.
 
III- ОБЕЗБЕЂЕЊЕ ГАРАНЦИЈЕ КВАЛИТЕТА,
 
           
            Понуђач је дужан да  гарантује квалитет изведених радова.
 
      IV-ТЕХНИЧКА ДОКУМЕНТАЦИЈА
            За предметну набавку наручилац има   техничку документацију.
 
      V-УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ ИЗ ЧЛ. 75. И 76. ЗАКОНА И УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ ТИХ УСЛОВА.
 
Обавезни услови (члан 75.ЗЈН)
 
            Понуђач у поступку јавне набавке мора доказати:
1)      да је регистрован код надлежног органа, односно уписан у одговарајући регистар;
2)      да он и његов законски заступник није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;
3)      да је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије или стране државе када има седиште на њеној територији;
4)      да има важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописом.
Понуђач је дужан да при састављању своје понуде изричито  наведе да је поштовао обавезе које произилазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да немају забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде.
 
Обилазак локације на којима су предвиђени радови је ОБАВЕЗАН.
Том приликом ће заинтересованом лицу бити издата потврда која представља обавезну садржину понуде.
Термин за обилазка локације је предвиђен од  8 - 11 часова ,  23., 24. и 25.фебруара 2016. године .
Контакт особа за обилазак локације је Јовић Ђорђе и Милијевић Славица.
           
            Доказивање испуњености услова за предузетнике као понуђаче
            Испуњеност обавезних услова из члана 75. тачке 1.ЗЈН понуђач доказује фотокопијом извода из регистра надлежног органа издатог  од стране Агенције за привредне регистре или другог органа надлежног за регистрацију привредних субјеката.
            Испуњеност обавезних услова из члана 75. тачке 2, ,4 ЗЈН  понуђач доказује достављањем следећих доказа:  Потписане и оверене изјаве (која је  саставни део  конкурсне документације).
Доказивање испуњености услова за физичка лица као понуђаче
Испуњеност обавезних услова из члана 75. тачке 2,4  ЗЈН  понуђач доказује достављањем следећих доказа: Потписане и оверене изјаве ( која је саставни део  конкурсне документације)   
Начин достављања доказа 
            Докази о испуњености услова могу се достављати у неовереним копијама, а наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора, захтевати од понуђача, чија је понуда на основу извештаја службеника за  јавне набавке оцењена као најповољнија, да достави на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа.
            Ако је понуђач доставио изјаву из члана 77. став 4. ЗЈН-а, наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора  да тражи од понуђача чија је понуда оцењена као најповољнија да достави на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа о испуњености услова.   
            Ако понуђач у остављеном, примереном року који не може бити краћи од пет дана, не достави на увид оригинал или оверену копију тражених доказа, наручилац ће његову понуду одбити као неприхватљиву.
           
            Ако понуђач има седиште у другој држави, наручилац може да провери да ли су документи којима понуђач доказује испуњеност тражених услова издати од стране надлежних органа те државе.
            Ако понуђач није могао да прибави тражена документа у року за подношење понуде, због тога што она до тренутка подношења понуде нису могла бити издата по прописима државе у којој понуђач има седиште и уколико уз понуду приложи одговарајући доказ за то, наручилац ће дозволити понуђачу да накнадно достави тражена документа у примереном року.
            Ако се у држави у којој понуђач има седиште не издају докази из члана 77. ЗЈН, понуђач може, уместо доказа, приложити своју писану изјаву, дату под кривичном и материјалном одговорношћу  оверену пред судским или управним органом, јавним бележником или другим надлежним органом те државе.
            НАРУЧИЛАЦ ЋЕ ОДБИТИ ПОНУДУ УКОЛИКО ПОНУЂАЧ НЕ ДОКАЖЕ ДА ИСПУЊАВА ОБАВЕЗНЕ УСЛОВЕ  ЗА УЧЕШЋЕ.
   
   VI-УПУТСТВО ПОНУЂАЧИМА КАКО ДА САЧИНЕ ПОНУДУ
 
            Језик понуде
            Понуда и документација која се односи на понуду мора бити састављена на српском језику.
            Садржина понуде
            Понуда треба да садржи све податке, прилоге и обрасце дефинисане корнкурсном документацијом.
            Понуда са варијантама
            Понуда са вријантама није дозвољена.
            Начин измене, допуне и опозива понуде
            Понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду, до истека рока за подношење понуда, писменим путем на прописаном обрасцу понуде.
            Такву понуду доставља у запечаћеној коверти са назнакон „измена или допуна или опозив понуде број ______. Достављене дана _____________“-НЕ ОТВАРАТИ.
            Понуда са подизвођачем
            Понуђач мора да наведе да ли ће извршење јавне набавке делимично поверити подизвођачу и да наведе у својој понуди,  проценат укупне вредности набавке који ће поверити подизвођачу, а који не може бити већи од 50% , као и део предмета набавке који ће извршити преко подизвођача.
            Понуђач је дужан да за подизвођаче достави доказе о испуњености обавезних услова за део набавке који ће извршити преко подизвођача. Начин доказивања испуњености услова  одређен је исти као  за самосталног понуђача.
            Понуђач у потпуности одговара наручиоцу за извршење обавеза, без обзира на број подизвођача.
            Понуђач не може ангажовати као подизвођача лице које није навео у понуди.
            Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач, нити исто лице може учествовати у више заједничких понуда у супротном СВЕ ТАКВЕ ПОНУДЕ ЋЕ БИТИ ОДБИЈЕНЕ.
 
            Заједничка понуда.
            Понуду може поднети група понуђача.
            Сваки понуђач из групе понуђача мора да испуни обавезне услове из члана 75. тачке 2-4. ЗЈН, на начин прописан конкурсном документацијом-потписивањем изјаве на а из тачке 1. достављањем извода о регистрацији од стране надлежног органа.
            Услов из члана 75. тачка 5. ЗЈН дужан је да испуни понуђач из групе понуђача којем је поверено извршење дела набавке за који је неоходна испуњеност тог услова.
            Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач, нити исто лице може учествовати у више заједничких понуда у супротном СВЕ ТАКВЕ ПОНУДЕ ЋЕ БИТИ ОДБИЈЕНЕ.
      Саставни део заједничке понуде је споразум којим се понуђачи из групе међусобно и према наручиоцуобавезују на извршење јавне набавке у складу са ЗЈН.
 
 
 
            Понуђачи који поднесу заједничку понуду одговарају неограничено солидарно према наручиоцу.
            Начин и услови плаћања
            Авансно плаћање, највише 25% вредности понуде. У случају да понуђач тражи већи аванс ПОНУДА ЋЕ БИТИ ОДБИЈЕНА.
            Понуђач је дужан да, уколико тражи аванс, попуни и овери изјаву да ће на дан закључења уговора доставити меницу, као средство обезбеђења, за повраћај аванса , у супротном ПОНУДА ЋЕ БИТИ ОДБИЈЕНА.
            Средства финансијског обезбеђења
            Понуђач је дужан да за повраћај аванса потпише изјаву да ће на дан закључења уговора доставити наручиоцу меницу са меничним овлашћењем у висини траженог износа са роком трајања до испуњења уговорне обавезе.
            Наручилац не може да врши исплату пре него што прими тражено средство обезбеђења.
            Валута
            Вредности у понуди исказују се у динарима. Цена у понуди треба да буде изражена у динарима, без ПДВ-а, и са ПДВ-ом мора бити фиксна, тј. Не може се мењати. Цену је потребно изразити нумерички и текстуално, при чему текстуално изражена цена има предност у случају несагласности.
            Додатне информације и појашњења у вези припремања понуде
            Понуђач може у писаном облику тражити додатне информације или појашњења у вези са припремањем понуде, путем поште или на телефон 012/281-145.
            Измене и допуне конкурсне документације
            Наручилац ће све евентуалне измене и допуне конкурсне документације до истека рока за подношење понуда, објавити на Порталу јавних набавки.
            Ако се измене и допуне изврше осам или мање дана пре истека рока за подношење понуда, биће продужен рок за подношење понуда а обавештење о томе биће објављено на Порталу јавних набавки.Након истека рока за подношње понуда нручилац не може да мења нити да допуњује конкурсну документацију.
            Заинтересовано лице може, у писаном облику тражити од наручиоца додатне информације или појашњења у вези са припремањем понуда, најкасније 5 дана пре истека рока за подношење понуда.
            Наручилац је дужан да заинтересованом лицу у року од 3 дана од дана пријема захтева, пошаље одговор у писаном облику и да истовремено ту информацију објави на Порталу јавних набавки и насвојој интернет страници.
            Комуникација у вези са додатним информацијама обавља се искључиво писаним путем.
            Особа за контакт: Јовић Ђорђе и Славица Милијевић 012/281145
 
 
Додатна објашњења, контрола и допуштене исправке после отварања понуде
            Наручилац може да захтева од понуђача додатна објашњења, која ће му помоћи при прегледу, вредновању и упоређивању понуда, писменим путем.
            Наручилац може, уз сагласност понуђача, да изврши исправке рачунских грешака уочених приликом разматрања понуде по окончаном поступку отварања понуда. Ако се понуђач не сагласи са исправком рачунских грешака, наручилац ће његову понуду одбити као неприхватљиву.
            У случају разлике између јединичне и укупне цене, меродавна је јединична цена.
            Критеријум за оцењивање понуда
            Критеријум за оцењивање понуде је: најниже понуђена цена
            Рок извршење радова  не може бити дужи од 20 дана.
 
            Обавештење о обавези поштовања важећих прописа
            Понуђач је дужан да при састављању своје понуде наведе да је поштовао обавезе које произилазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада, заштити животне средине, као и да немају забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде.
 
 
            Начин подношења понуде
            Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште на адресу ОШ,,Милисав Николић,, Божевац, Маршала Тита 1.  12313 Божевац
            Понуђач подноси понуду у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара.
             Понуда не може бити измењена после истека рока за достављање понуда. Измене, допуне или опозивање понуде врши се писменим путем.
            Трошкови припремања понуде.
            Трошкове припреме и подношења понуде сноси искључиво понуђач и не може тражити од наручиоца накнаду трошкова.
            Рок важења понуде
            Рок важења понуде не може бити краћи од 30 дана од дана отварања понуда у супротном ПОНУДА ЋЕ БИТИ ОДБИЈЕНА.
           
            Рок за подношење понуде
            Рок за подношење понуде је  до 01.03.2016. године у 12,00 часова , без обзира на начин достављања.
            Отварање понуда.
            Отварање понуда спровешће се одмах после истека рока за подношење понуда, односно  01.03. 2016. године у 12,30 часова.
             
            Модел уговора
            Овлашћено лице понуђача је дужно да модел уговора попуни, потпише и овери, чиме потврђује да је сагласан са моделом уговора.
            Одлука о додели уговора
            Наручилац ће донети одлуку о додели уговора најкасније у року од 10 дана од дана добијања извештаја о стучној оцени понуда.
            Уговор ће бити закључен у року од 8 дана од дана истека рока за подношење захтева за заштиту права из члана 149. ЗЈН.    
Заштита права понуђача
            Захтев за заштиту права којим се оспорава врста поступка, садржина позива за подношење понуда или конкурсне документације сматараће се благовременим ако је примљен од стране наручиоца најкасније три дана пре истека рока за достављање понуда.
            Захтев за заштиту права којим се оспорава одлука којом је окончан поступак јавне набавке може се поднети у року од 5 дана од дана пријема одлуке.
            Подносилац захтева за заштиту права дужан је да на рачун буџета Републике Србије број 840-742221843-57, број модела 97, позив на број 50-016 уплати таксу у износу од 40.000,00 динара, сврха уплате: Републичка административна такса.
Захтев за заштиту права подноси се Републичкој комисији, а предаје наручиоцу.
 
 
 
 
 
PREDMER – sanacija krova
Objejekat:Osnovna škola ,,Milisav Nikolić,, Boževac izdvojeno odeljenje Aljudovo
Mesto: Aljudovo
 
PREDMER  I  PREDRAČUN RADOVA 
U  O.Š. ,,MILISAV  NIKOLIĆ,,  U  ALJUDOVU  
 
 
 
                                               
1.SKIDANJE  BIBER  CREPA  I DEMONTAŽA POSTOJEĆE  KROVNE KONSTRUKCIJE   ( VIŠI  DEO KROVA  IZNAD  UČIONICE) I  SKLADIŠTENJE  MATERIJALA  DO  50 M  OD OBJEKTA    I ODNOŠENJE ŠUTA DO NAJBLIŽE DEPONIJE.
 
                   M2   130 ,00       X                 =
 
2. IZRADA HORIZONTALNOG  SERKLAŽA  PREKO POSTOJEĆIH  ZIDOVA  SERKLAŽ  URADITI  OD ARMIRANOG  BETONA DIM. 25/25 CM  ARMIRATI SA  R4012    UZENGIJE   O6/20cm
 
                     M3   3,40      X                  =  
 
 
3.ZIDANJE  DIMNJAKA     OPEKOM   2  KOMADA  DIM. 38/38 CM 
 
                 M1     4,00   X                = 
 
4.  IZRADA NOVE  KROVNE KONSTRUKCIJE  OD  ČAMOVE  REZANE  GRAĐE IZNAD  CELOKUPNOG VIŠEG  DELA   OBJEKTA .
 
                 M2  130,00          X           = 
 
5.LETVISANJE  KROVA ČAMOVOM LETVOM  5/3  CM
 
                 M2   195,00       X            =   
 
6.POKRIVANJE  KROVA CREPOM  FALCOVANIM  CREPOM  I NABAVKA I UGRADNJA SNEGOBRANA.
 
                M2   195,00      X             =  
 
7.NABAVKA I UGRADNJA  SLEMENJAKA  POVEZIVANJE  CEMENTNIM  MALTEROM 
 
             M1   70,00      X              =    
 
8.NABAVKA I  UGRADNJA  HORIZONTALNIH I  VERTIKALNIH  OLUKA  I  DIMNJAČKIH  OPŠIVKI    OD  POCINKOVANOG   LIMA
 
-HORIZONTALNI OLUCI    M1  72     X           =  
 
-VERTIKALNI OLUCI          M1  24     X           =
 
-  OPŠIVKA  DIMNJAKA     KOM  4   X          =
 
 
 
9.DEMONTAŽA I MONTAŽA  POSTOJEĆEG GROMOBRANA
 
                                                              PAUŠALNO   :  
 
 
 
 
 
UKUPNO  DINARA  BEZ  PDV- A :                     
 
 
 
 
 
 
                                                                       -----------------------------------
 
        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Понуда бр.____________од__________________за јавну набавку мале вредности за санацију крова на објекту ОШ,,Милисав Николић,, Божевац издвојено одељење Аљудово.
 
ОПШТИ ПОДАЦИ О ПОНУЂАЧУ:
Назив и седиште: _____________________________________________.
 
ПИБ: __________________. Матични број: _______________________.
 
Особа за контакт: ____________________________________________.
Електронска адреса понуђача (е-mail)___________________________
Телефон/ Телефакс__________________________________________
Број рачуна понуђача и назив банке:___________________________
Лице овлашћено за потписивање уговора_______________________
На основу вашег позива, достављамо вам
 
2. ПОНУДУ ПОДНОСИ:
а) самостално                   б) заједничка понуда                в) са подизвођачем
 
Напомена: заокружити начин подошења понуде и уписати податке о подизвођачу, уколико се понуда подноси са подизвођачем, односно податке о свим учесницима заједничке понуде, уколико понуду подноси група грађана.
 
3.ПОДАЦИ О ПОДИЗВОЂАЧУ:
 1)  Назив подизвођача:________________________________________
      Адреса: _________________________________________________
      Матични број:____________________________________________
      ПИБ  ___________________________________________________
      Име особе за контакт:_____________________________________
      Проценат укупне вредности набавке који ће извршити подизвођач:
      _________________________________________________________   
 
      Део предмета набавке који ће извршити подизвођач:
      ________________________________________________________
.
  2) Назив подизвођача:________________________________________
      Адреса: _________________________________________________
      Матични број:____________________________________________
      ПИБ  ___________________________________________________
      Име особе за контакт:_____________________________________
      Проценат укупне вредности набавке који ће извршити подизвођач:
      _________________________________________________________   
 
      Део предмета набавке који ће извршити подизвођач:
      ________________________________________________________
 
Податке о подизвођачу попуњавају само они понуђачи који подносе понуду са подизвођачем, а уколико има већи број подизвођача од места предвићеног, потребно је да се наведени образац копира у довољном броју примерака, да се попуни и достави за сваког понуђача.
.
4) ПОДАЦИ О УЧЕСНИКУ У ЗАЈЕДНИЧКОЈ ПОНУДИ
 
1) Назив учесника у заједничкој понуди : _________________________________
    Адреса:____________________________________________________________
    Матични број: ______________________________________________________
    ПИБ: _____________________________________________________________
    Име особе за контакт:_______________________________________________
 
    Назив учесника у заједничкој понуди : _________________________________
    Адреса:____________________________________________________________
    Матични број: ______________________________________________________
    ПИБ: _____________________________________________________________
    Име особе за контакт:_______________________________________________
 
    Назив учесника у заједничкој понуди : _________________________________
    Адреса:____________________________________________________________
    Матични број: ______________________________________________________
    ПИБ: _____________________________________________________________
    Име особе за контакт:_______________________________________________
   
    
    Назив учесника у заједничкој понуди : _________________________________
    Адреса:____________________________________________________________
    Матични број: ______________________________________________________
    ПИБ: _____________________________________________________________
    Име особе за контакт:_______________________________________________
 
Податке о учеснику у заједничкој понуди  попуњавају само они понуђачи који подносе  заједничку понуду, а уколико има већи број учесника у заједничкој понуди   од места предвићеног, потребно је да се наведени образац копира у довољном броју примерака, да се попуни и достави за сваког понуђача који је учесник у заједничкој понуди.
 
 
5. ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВКЕ  САНАЦИЈА КРОВА  НА ОБЈЕКТИМА ОШ,,МИЛИСАВ НИКОЛИЋ,, БОЖЕВАЦ, ИО АЉУДОВО
 
Укупна цена  без ПДВ:_____________________________________
 
Укупна цена  са  ПДВ-ом:_____________________________________
 
 
Рок плаћања:______________________________________________
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Начин плаћања: а) без аванса
 
                             б) аванс _______%-највише до 25% вредности понуде.
 
Рок важења понуде:__________________________________________
 
Рок извршења радова_________________________________________
 
Гарантни период изведених радова_____________________________
 
 
 
 
 
Датум                                           М.П.                                       Понуђач
____________________                                                         _______________________
 Напомена: Образац понуде понуђач мора да попуни, овери печатом и потпише, чиме  потврђује да су тачни подаци који су у обрасцу наведени. Уколико понуђач подноси заједничку понуду, група понуђача може да се да образац понуде потписују и печатом оверавају сви понуђачи из групе понуђача или група понуђача може да се одреди за једног понуђача из групе који ће попунити, потписати и печатом оверити образац понуде. 
 
 
 
 
  
 
 
          
 
 
                                                            УГОВОР
О извођењу радова
      Закључен дана  _______________године у Божевцу, између:
 
1. Основне школе,,Милисав Николић,, Божевац, коју заступа директор школе Сребранка Томић(у даљем тексту: инвеститор) матични број 07142102, ПИБ 101337698  и
2. _______________________________________________   које заступа  ______________________________  матични број  _____________________    ПИБ _____________________________ ( у даљем тексту: извођач радова)
 
 
Члан 1.
         Предмет овог уговора је извођење радова – санација крова   у ОШ,,Милисав Николић,, Божевац, издвојеном одељењу Аљудово  у складу са спроведеним поступком јавне набавке мале вредности.
 
Члан 2.
Инвеститор се обавезује да на име изведених радова из члана 1. овог Уговора исплати извођачу радова у укупном износу од  __________________________________ динара (без ПДВ-ом)односно __________________________________динара са  ПДВ-ом, , на жиро рачун бр. __________________________ , а на основу Понуде понуђача, бр.  _____________________  од  ________________________  године која чини саставни део овог уговора.
Исплата ће се извршити на следећи начин:
  _______________________________ динара без ПДВ-а  на име аванса у  року од 3 дана од дана потписивања уговора и достављања менице са меничним овлашћењима за повраћај аванса .
___________________________  динара без  ПДВ-а  у року од 45 дана од дана изведених радова.
 
 
Члан 3.
Уговорне стране сагласно утврђују рок завршетка радова, 20дана од дана увођења у посао. Дан увођења у посао биће констатован у грађевинском дневнику.
Под роком завршетка радова сматра се дан њихове целовите спремности за технички преглед, а што стручни надзор констатује грађевинским дневником. Утврђени рокови су фиксни и не могу се мењати без сагласности Инвеститора.
Извођач има право на продужење уговореног рока само у случају више силе.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Члан 4.
У случају прекорачења рока из члана 3. овог Уговора Извођач се обавезује да за сваки дан закашњења Инвеститору плати0,5 % од укупног износа из члана 2. овог уговора, а не више од 5%.
Члан 5.
Инвеститор се обавезује да:
  1. обезбеди вршење стручног надзора над извршењем уговорних обавеза Извођача
  2. учествује у раду комисије за примопредају радова и коначни обрачун са Извођачем радова.
 
 
Члан 6.
Извођач радова се обавезује:
-          да радове из члана 1. овог уговора изврши у свему у складу са сопственом понудм бр. _____________ од  ______________године.
-          да радове иза члана 1. овог уговора, изведе стручно и квалитетно у свему према прописима, правилима струке, техничким условима и стандардима који важе за ту врсту посла,
-          да приликом извођења радова користе материјале доброг квалитета, који одговарају стандардима Републике Србије и у складу са техничким заахтевима за извођење радова и пројектне документације приложене уз уговор,
 
Члан 7.
Извођач се обавезује да о свом трошку обезбеди и истакне на видном месту таблу, која мора да садржи:
-          податке о Инвеститору,
-          податке о извођачу,
-          податке о Надзорном органу,
-          вредност радова који се изводе,
-          опис објекта на ком се радови изводе,
-          врсту радова који се изводе,
-          рок завршетка радова и
-          податке да се радови финансирају из буџета општине Мало Црниће.
 
 
Члан 8.
Извођач радова се обавезује да изврши обезбеђење , тако што ће предузети све потребне мере за безбедност објекта, саобраћаја, околине и заштите животне средине.
Извођач радова се обавезује да се у току извођења радова придржава прописа и мера заштите на раду, те да сходно томе обезбеди и предузме потребне мере личне и опште заштите и сигурности својих радника и трећих лица током извођења радова.
Уколико Извођач радова не изврши обавезе из става 1. и 2. овог члана, признаје искључиву прекршајну и кривичну одговорност и једини сноси надокнаду за насталу материјалну и нематеријалну штету.
 
Члан 9.
Гарантни рок за квалитет изведених радова је 3 године и почиње да тече од дана комисијске примопредаје радова.
 
Члан 10.
Инвеститор има право на једностран раскид уговора у следећим случајевима, што извођач признаје:
-          ако Извођач касни са извођењем радова дуже од 15 дана, у односу на уговорену динамику,
-          ако извођач не изводи радове у складу са техничком документацијом за извођење радова и не поступа по примедбама надзорног органа и Инвеститора,
-          ако извођач радова изводи неквалитетно и не поступа по примедбама надзорног органа и Инвеститора.
Овај уговор ступа на снагу даном потписивања.
 
Члан 11.
За све што није предвиђено овим уговором примењиваће се одредбе Закона о облигационим односима.
За случај спора надлежан је Основни суд у Пожаревцу.
 
 
Члан 12.
    Овај уговор је сачињен у 4(четири ) истоветних примерака од којих свака уговорна страна задржава по 2(два) примерка.
 
 
У Божевцу, дана _________________ године.                 
 
 
Извођач радова                                                                                  Инвеститор
                                                                                                         Директор школе
 
______________________                                                      ________________________
                                                                                                          Сребранка Томић
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
       ОБРАЗАЦ ТРОШКОВА ПРИПРЕМЕ ПОНУДЕ
 
   
Трошкове припреме и подношења понуде сноси искључиво понуђач и не може тражити од наручиоца накнаду трошкова (члан 88. став 2. ЗЈН)
У складу са чланом 19. Правилника о обавезним елементима конкурсне документације и чланом 88. став 3. Закона о јавним набавкама, понуђач може у оквиру понуде да достави укупан износ и структуру трошкова припремања понуде у случају да поступак јавне набавке буде обустављен из разлога који су на страни наручиоца, наручилац је дужан да понуђачу надокнади трошкове израде узорка или модела, ако су израђени у складу са техничким спецификацијама наручиоца и трошкове прибављања средства обезбеђења, под условом да је понуђач тражио накнаду тих трошкова у својој понуди.
 
 
ТРОШКОВИ ПРИПРЕМЕ ПОНУДЕ
ЗА ЈНМВ
 
 
Структура трошкова (опис) ИЗНОС
1.  
2.  
3.  
4.  
5.  
Укупан износ трошкова:  
 
 
 
 
место ________________                         потпис овлашћеног лица
 
датум ________________               М. П.    __________________________                                               
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ОБРАЗАЦ ИЗЈАВЕ О НЕЗАВИСНОЈ ПОНУДИ
 
 
 
 
 
 
 
И  З  Ј  А  В  А
Понуђача о независној понуди
 
 
 
ПОНУЂАЧ: _______________________________________________
 
 
 
 
             Под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђује да је понуду за санацију крова  на објекту ОШ,,Милисав Николић,, Божевац ИО Аљудово поднео независно, без договора са другим понуђачима и заинтересованим лицима.
 
 
 
 
 
У _________________                                         ОДГОВОРНО ЛИЦЕ,
____________.2016. године                                ___________________
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
И З Ј А В А
ПОНУЂАЧА О АНГАЖОВАЊУ ПОДИЗВОЂАЧА
За делимичну реализацију јавне набавке мале вредности ангажоваћемо подизвођаче:
 
 
Р.бр. Назив подизвођача Део набавке који се поверава Учешће у понуди
(процентуално)
 
1.
     
2.
 
     
 
3.
     
 
4.
     
 
 
 
 
 
 
 
У ___________                                                         ПОТПИС ОВЛАШЋЕНОГ ЛИЦА,
_____________2016. године                                   _____________________________
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Назив и адреса понуђача: __________________________
 
Место: _____________________
 
Датум: _____________________
 
 
ИЗЈАВА
О ДОСТАВЉАЊУ МЕНИЦЕ И МЕНИЧНОГ ОВЛАШЋЕЊА ЗА ПОВРАЋАЈ АВАНСНОГ ПЛАЋАЊА
 
 
 
Овом Изјавом неопозиво потврђујемо да ћемо наручиоцу, уколико нам се додели Уговор за јавну набавку мале вредности, на дан закључења Уговора доставити бланко сопствену меницу и менично овлашћење за повраћај аванса од ____% односно __________ динара с ПДВ-ом, у корист Наручиоца, која треба да буде са клаузулом „ без протеста”, роком доспећа „ по виђењу” и роком важења до  извршења радова.
 
 
 
 
 
 
ПОНУЂАЧ
__________________________
потпис одговорног лица понуђача
 
 
 
 
 
(Напомена: у случају да понуду подноси група понуђача, образац изјаве потписује овлашћени представник групе понуђача.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ИЗЈАВА ПОНУЂАЧА
О ИСПУЊЕНОСТИ УСЛОВА ИЗ ЧЛ. 75. ЗАКОНА У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ
НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ
 
 
 
 
У складу са чланом 77. став 4. Закона, под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, као заступник понуђача, дајем следећу
 
 
И З Ј А В У
 
Понуђач _____________________________________________________________(назив понуђача) у поступку јавне нбавке мале вредности  извођење радова –  санација крова  на објекту  ОШ,,Милисав Николић,, Божевац издвојено одељење Аљудово  испуњава  услове из члана 75.тачке 2,4   Закона, односно услове дефинисане конкурсном документацијом за предметну јавну набавку, и то:
 
 1) Понуђач и његов законски заступник нису осуђивани за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;
2) Понуђач је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије(или стране државе када има седиште на њеној територији).
 
 
 
 
 
Место:__________________                                                           Понуђач:
Датум:__________________              М.П.                               ________________________
 
 
Уколико понуду подноси група грађана, Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица сваког понуђача из групе понуђача и оверена печатом.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ИЗЈАВА ПОДИЗВОЂАЧА
О ИСПУЊЕНОСТИ УСЛОВА ИЗ ЧЛ. 75.  ЗАКОНА У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ
НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ
 
 
 
 
У складу са чланом 77. став 4. Закона, под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, као заступник понуђача, дајем следећу
 
 
И З Ј А В У
 
Подизвођач_____________________________________________________________(назив понуђача) у поступку јавне нбавке мале вредности  извођење радова – санација крова     на објектима ОШ,,Милисав Николић,, Божевац издвојено одељење  Аљудово  испуњава  услове из члана 75.  Закона,тачке 2,4 односно услове дефинисане конкурсном документацијом за предметну јавну набавку, и то:
1) Подизвођач и његов законски заступник нису осуђивани за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;
2) Подизвођач је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије(или стране државе када има седиште на њеној територији).
 
 
 
Место:__________________                                                           Подизвођач:
Датум:__________________              М.П.                               ________________________
 
 
Уколико понуђач понуду подноси са подизвођачем , Изјава мора бити потписана од стране овлашћеног лица овлашћеног лица подизвођача и оверена печатом. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ПОНУЂАЧ:
Назив и седиште:__________________________________________________
 
ПИБ:__________________________Матични број:______________________
 
 
 
ИЗЈАВА
 
Под пуном материјалном и кривичном одговорношћу потврђујемо да смо поштовали обавезе које произилазе из важећих прописа о заштити на раду, запошљавању и условима рада и заштите животне средине као и да немају забрану обављања делатности која је на снази у време подношења понуде.
 
 
 
 
 

 
У_____________________________                                     ОДГОВОРНО ЛИЦЕ